Nová funkce: e-mailové rozesílky

Publikováno

E-mail používáme denně. E-mail je jedním z nejčastějších elektronických komunikačních kanálů. V případě, že máte kvalitní databázi e-mailů, je to pro vás doslova zlatý důl. Jsou to uživatelé, se kterými máte vybudovaný vztah a rádi si přečtou vaše informace.

Pro inzerenta  je tato forma obchodního sdělení velice přínosná. E-mail totiž dostane skutečně uživatel, který o danou problematiku má zájem. Informace může navíc být podána nenásilnou formou doporučení či recenze!

Přidali jsme do LinkMonitoru poptávky a nabídky emailových rozesílek.

Pro inzerenta:

  • Potřebuje dostat svoje obchodní sdělení mezi cílovou skupinu
  • Zadá si poptávku pro emailové rozesílce (specifikuje téma databáze)
  • Vybere si z nabídek (cena, openrate, podmínky)
  • Domluví si konkrétní podmínky s vybraným prodejcem *

Poptávka

Pro prodejce: 

  • Má emailovou databázi svých kontaktů (vybudovanou důvěru k příjemcům)
  • Vloží do LinkMonitoru informace a podmínky o své emailové databázi
  • Odpoví na poptávku po emailové rozesílce
  • Domluví si konkrétní podmínky s inzerentem *

* Je na domluvě, jestli se bude inzerentovo sdělení součástí pravidelného newsletteru nebo samostatně.
* Jde nám o posílání tematických informací. Nechceme spamovat

.

 

 


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 150 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Komentáře

komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *